Domů Moravský KAMEŇ 2011 Ahoj, posílám svůj první let do Kameňa.

Akce v luftě

Žádná akce v luftě :-(

Languages

Languages
TOPlist

Ahoj, posílám svůj první let do Kameňa. Tisk Email
Hodnocení uživatelů: / 4
NejhoršíNejlepší 

 Podvečerní pohodička, po dlouhé době není bordel ve vzduchu a tak můžu konečně nahoru. Svým malým dcerám, které jsou poprvé v životě dva týdny na skautském táboře, jsem slíbil, že se na ně přiletím podívat. Tak to konečně můžu splnit. A když už, tak jsem si naplánoval trojúhelník, ať je motivace větší.

Start v Kuchařovicích pěkně na pohodu, Trendovi se do vzduchu vyloženě chce a nimbus stovka je sice prcek, ale vzteklej a umíněnej a i když jsem se přes zimu trochu spravil, tak mě šoupne hladce do vzduchu.
Let je příjemný a klidný, trochu jsem se zapomněl a za chvíli jsem 700m nad terénem. Při míjení modelářského letiště v Hl. Mašůvkách tak aspoň neprudím modeláře a jejich letadýlka, která se občas zalesknou kdesi hluboko u země. Nad Bábovcem a táborem potom dlouho vyklesávám a starám se tak o zábavu skautíkům. Trefil jsem se zrovna do večerního nástupu. Až doma na přiblížených fotkách jsem si všiml, že pode mnou běhali s nějakou červenomodrobílou plachtou, asi čekali, že skočím. Tak sorry, možná příště..

Wink Ahoj, Martin. A příště už se budu fakt snažit..


Tábor je v údolíčku mezi stromy, takže už byl ve stínu a na fotky už bylo málo světla.
Přidávám plyn a 18 plnokrevníků dopovaných plnotučným sladem mě táhne opět vzhůru, směrem k dalšímu otočnému bodu. Nad Citonicemi otáčím a mířím zpět na startovačku. Přistání maličko rychlejší, ale bez problémů. Vzduch už se ani nehne.
Pozemní personál (žena a nejmladší dcera) mě vítají a adorují jako astronauta po návratu z mise na Marz, já jsem krásně vylítanej, spokojenej a milej na všechny a tak to má být. Zalítal jsem si, dcery na táboře jsem sice z tý výšky nepoznal ale ony mě asi jo, z hlavy se mi vykouřily povinnosti a práce a těším se, jak trhnu pořadím v Kameňu…
Po kontrolním dosazení hodnot do tabulky mi celkem imponuje, že v soutěži založené na úspornosti a minimální spotřebě jsem extrémně úsporný v tom nejdůležitějším sloupci – „BODY“. Významu sloupce nerozumím asi úplně detailně, ale trochu ješitně předpokládám, že je to anglicky…
Takže věřím, že má pozice bude celkem výrazně viditelná. Co je vpředu a co vzadu záleží na úhlu pohledu a ten se (jak je vidět všude okolo) může rychle měnit..

 Ahoj, Martin. A příště už se budu fakt snažit..

01_nadrzpre...
01_nadrzpredstartem 01_nadrzpredstartem
02_misto st...
02_misto startu 02_misto startu
03_1otocbod...
03_1otocbod_babovec 03_1otocbod_babovec
04_2otocbod...
04_2otocbod_Citonice 04_2otocbod_Citonice
05_zpet na ...
05_zpet na pristani 05_zpet na pristani
06_nadrz po...
06_nadrz po pristani 06_nadrz po pristani
mapa
mapa mapa

video z letu http://www.youtube.com/watch?v=QENcNx-qv_g

I.pilot: Martin Navrkal, Krátká 9 Znojmo, tel. 604235706
II. kluzák:Mac Trend 4, 28m2, krosna: Nimbus Sky 100, 18HP, 100cm3,vodník
III. start. suchá hmotnost: 122 kg
IV. datum 8.7.2011, start 19:05hod, přistání 19:50, doba letu 45 minut,trojúhelník FAI
V. startovní bod - Kuchařovice (19:05)
VI. 1. otoèný bod: Hluboké Ma¹ùvky, Bábovec
VII. 2. otoèný bod: Citonice
VIII cíl: přistání Kuchařovice (19:50)
IX: přímá vzdálenost mezi body celkem: 24.9 km (viz mapka)
X: spotřeba 4l

 

Tak toto je moje práce v Joomle. Snad se bude líbit.