Po přečtení letu Radka (mlcocha) a trapné Romanovy věty:
,, Kromě toho se asi na dost dlouho usadil na čele tabulky. jen malá nápověda, traťová rychlost 50km/h.“
Jsem dospěl k závěru, že s tím zkusím zahýbat. Sledoval jsem počasí každý den.Je jaro a tak se předpovědi mění z hodiny na hodinu.V pátek, ale bylo vymalováno.V sobotu to zkusím.U Radka jsem se inspiroval vstávání ve 4hodiny(díky Radku). Normálně na kameň vstávám těsně pře pátou). Oželel jsem páteční lítání a oživil zimní přípravu. Zkonzultoval s kamarádem Michalem. (je pečlivější jako já) Nerad bych někomu vlétl do zakázaného prostoru. Poláci totiž nemají tak dobře propracované mapy a notam se nám zdál pochybný.
Rozhodnuto zkusíme cvičně 184km.Večer chystám věci do auta a jdu rychle spát.
Ráno krásně tma a tak vyrážím směr letiště (v mém případě traktorová točna) Docela teplo bylo, nefoukalo skoro nic. Poskládal jsem stroj nachystal padák zašel na malou. A jdeme na to.Samozřejmě , že když chci startovat 5:50 tak nefouká a tak jsem odstartoval kolem 6:30 na podruhéJ
Vydal jsem se na cestu, ať jsem rychle doma, protože jsem tušil jarní termiku, která by to mohla celé zhatit.
Jelikož jsem se starty hezky zpotil, tak moc teplo nebylo. První otočnák šel sám ve výšce už něco foukalo.Za tu dobu jsem uschnul a mohl se vydat s pocitem tepla na druhý otoček.Vzhledem k mizerné dohlednosti jsem nefotil , kromě povinných fotek.Druhý otoček byl taky v klidu a tak mě čekala nejtěžší část letu a to poslední rameno.a taky bylo.Otáčel jsem ho kolem 9hodiny.Po cca 30 minutách jsem věděl , že to legrace nebudeJTermika začínala.Byla hooodně rozbitá a tak doufám budete věřit , že jsem zapomněl i na čuráníJNejhorší byla poslední půlhodinka.Vedla již na území ČR .
Tuto vzdálenost normálně lítá tak 15-20 minut, teď 30 minut. Ale podařilo se mi dotlačit let do cíle. Na přistání jsem si hodil kolínko, ale byl jsem dole živ a zdráv:Ruce mám vytahané jak bych šel pěšky s taškami z kauflandu z Bohumína až domů cca6km .
Můj první telefon byl kamarádovi ŠEDIVÁKOVI. On mě totiž neustále provokuje slovy,,Lítáš?My právě lítáme“Tak aspoň jednou jsem ho posadil na židli JÁJ)
Druhý telefon byl ROMANOVI. Nebral mi to. Po chvíli se ozval a ani nevěděl komu voláJ
Ptal jsem se ho jestli tento let mám přihlásit do kameňa.,,Ty vole musíš, přece to těm Pražákům nenecháme“Pak jsem chtěl zavolat Tomovi,ale jak jsem zjistil u Proksíka už to vědělJ
Ve stručnosti by to bylo vše. Na závěr chci poděkovat Fa Sky za padák a Fa Nirvana za stroj.
P.S:Tak to tady chlapi máte.
Jen prosím vás nezapomeňte! Tomáš měl pohár doma loni. Já ho mám tento rok. Tak teď je řada na vás!!!!!!!!!
¨
http://paramotors.xcontest.org/world/en/flights/detail:paramik/24.4.2010/04:24
1) Michael Nadažy
2) Nirvana Rodeo 125, SKY –ANTEA S
3) 24. 4. 2010, Start 6.24, přistání 10:18, doba letu 234minut
4)OB1-Start-Cíl Petrovice u Karviné
5)OB2 Pisarzowice –železniční křížení
6)OB3 Gadzowice křižovatka s mostem
7) Naměřená FAI vzdálenost mezi otočnými body: 184,62 km
9) Spotřeba pohonných hmot : 13 litru.
10) měl jsem natankováno 15litru
|