Skupinový let do Kameňa - Martin, Honza a Kuba Tisk
Hodnocení uživatelů: / 2
NejhoršíNejlepší 

 

Na popud vyhrožování Romana Pavlíka tím, že když nenapíšem článek k letu do Moravkého kameňa, mě otec opět přemluvil k napsání malého článku. Lidi nevím už jak mám komentovat normální každodenní lítání. Tak vám teda něco povím. Večer před dnem D jsme se s Martinem domluvili že zaletíme něco do Kameňa, ráno jsme vstali, dali si kávičku ( myslím že to bylo nesko s mlíkem ),Potom hurá na letiště, cestou po cestě jsme se stavili na benzínce natankovat, zrovna měla službu krásná mladá slečna.  Na letišti proběhl normální rituál, pozdravení Martina, vyndání věcí s Koňa ( přezdívka našeho vozíku ), už se jenom obléct, nachystat padák, krosnu na záda a hurá na trojúhelník. Po cestě jsme viděli nespočet králíků a mnoho srn. Vzdušnou čarou k Litovli je to hodně rovné , shodou okolností pak i na Svatý kopeček a z pět na letiště to byl nepřirozeně přímý let. Po přistání jsme poklábosily s Martinem a balili jsme se domů, po cestě se nic nestalo.

Surprised Kuba Šedivý

Tak jako každý rok jsme se rozhodli jednoho krásného dne nelítat jen tak ale zaletět něco do
mor. kameňa . A tak já s mladým jsme se večer domluvili že poletíme Litovel, Kopeček, a naše základna Stichovyce .Ještě večer nám volal  Martin R. že se přidá. Ráno jako vyšité zase 
nefoukalo a tak hurá do vzduchu,po úspěšném startu a chvíli čekáni na zbytek výpravy jsme se vydali na cestu do Litovle jsme to dali rychle nic nového cestou nebylo ale potom to bylo zajímavé tímto směrem a to myslím Litovel Kopeček tak zase nelítáme a tak jsme se měli čím kochat.Na Kopečku jsme to otočili a hurá domu přes Olomouc v dostatečné výšce jsme jej přeletěli,řeknu vám krase město když jej vidíte jako pták jen žit tam dole bych nechtěl,a dal to bylo jen rutyna a já byl už myšlenkami na letišti protože jsem měl močák jak kopačák a teplo vypadá jinač to se mi honilo hlavou posledních dvacet minut.potom par fotek a kafe pokecat jaký to bylo a hurá domu  k mámě do lužka,pomalu ani nepoznala že jsme někde byli.

Surprised Honza Šedivý

 

01_skupinov...
01_skupinovka 01_skupinovka
03_start
03_start 03_start
4
4 4
04_Namest
04_Namest 04_Namest
05_OB1_Lito...
05_OB1_Litovel 05_OB1_Litovel
06_OB2_Kope...
06_OB2_Kopecek 06_OB2_Kopecek
07_Olomouc
07_Olomouc 07_Olomouc
08_cil
08_cil 08_cil
09_Martin_n...
09_Martin_nadrz_pred 09_Martin_nadrz_pred
10_Martin_n...
10_Martin_nadrz_po 10_Martin_nadrz_po
11_Honza_na...
11_Honza_nadrz_pred 11_Honza_nadrz_pred
12_Honza_na...
12_Honza_nadrz_po 12_Honza_nadrz_po
13_Kuba_nad...
13_Kuba_nadrz_pred 13_Kuba_nadrz_pred
14_Kuba_nad...
14_Kuba_nadrz_po 14_Kuba_nadrz_po
15_GPS
15_GPS 15_GPS

Data pro pořadí dohromady:
I.    Piloti
Martin Rolný, Jan Šedivý, Jakub Šedivý
II.    Kluzák, typ krosny, či tříkolky, typ a obsah motoru
Martin Rolný: Macpara Chronos, Spinparamotors 180E
Jan Šedivý: Macpara Spice, Spinparamotors 180E
Jakub Šedivý: Macpara Chronos, Spinparamotors 180E
III.    Startovní suchá hmotnost (stroj+padák+osoba na palubě+vše - benzín)
IV.    118 + 154 + 131 = 401kg
V.    Datum, čas startu, čas přistání, čistá doba letu
24.6.2012, 7:14, 7:46, 1:32
VI.    Startovní bod
Stichovice
VII.    případný otočný bod č.1 (u trojúhelníku)
Litovel
VIII.    případný otočný bod č.2 (u trojúhelníku)
Sv. Kopeček
IX.    Cílový bod
Stichovice
X.    Naměřená přímá vzdálenost mezi otočnými body
70,89km
XI.    Spotřeba pohonných hmot se zaokrouhlením na půl litru
5,5 + 7,0 + 6 = 18,5l

 

No a pokud by to neprošlo tak data jednotlivě

I.    Pilot
Martin Rolný
II.    Kluzák, typ krosny, či tříkolky, typ a obsah motoru
Mac Chronos, Spinparamotors 180E
III.    Startovní suchá hmotnost (stroj+padák+osoba na palubě+vše - benzín)
118kg
IV.    Datum, čas startu, čas přistání, čistá doba letu
24.6.2012, 7:14, 7:46, 1:32
V.    Startovní bod
Stichovice
VI.    případný otočný bod č.1 (u trojúhelníku)
Litovel
VII.    případný otočný bod č.2 (u trojúhelníku)
Sv. Kopeček
VIII.    Cílový bod
Stichovice
IX.    Naměřená přímá vzdálenost mezi otočnými body
70,89km
X.    Spotřeba pohonných hmot se zaokrouhlením na půl litru
5,5l

I.    Pilot
Jan Šedivý
II.    Kluzák, typ krosny, či tříkolky, typ a obsah motoru
Mac Chronos, Spinparamotors 180E
III.    Startovní suchá hmotnost (stroj+padák+osoba na palubě+vše - benzín)
154kg
IV.    Datum, čas startu, čas přistání, čistá doba letu
24.6.2012, 7:14, 7:46, 1:32
V.    Startovní bod
Stichovice
VI.    případný otočný bod č.1 (u trojúhelníku)
Litovel
VII.    případný otočný bod č.2 (u trojúhelníku)
Sv. Kopeček
VIII.    Cílový bod
Stichovice
IX.    Naměřená přímá vzdálenost mezi otočnými body
70,89km
X.    Spotřeba pohonných hmot se zaokrouhlením na půl litru
7l

I.    Pilot
Jakub Šedivý
II.    Kluzák, typ krosny, či tříkolky, typ a obsah motoru
Mac Chronos, Spinparamotors 180E
III.    Startovní suchá hmotnost (stroj+padák+osoba na palubě+vše - benzín)
131kg
IV.    Datum, čas startu, čas přistání, čistá doba letu
24.6.2012, 7:14, 7:46, 1:32
V.    Startovní bod
Stichovice
VI.    případný otočný bod č.1 (u trojúhelníku)
Litovel
VII.    případný otočný bod č.2 (u trojúhelníku)
Sv. Kopeček
VIII.    Cílový bod
Stichovice
IX.    Naměřená přímá vzdálenost mezi otočnými body
70,89km
X.    Spotřeba pohonných hmot se zaokrouhlením na půl litru
6l