Hlásím let do Kameňa : Michael Nadaž...radši Novák Tisk
Hodnocení uživatelů: / 13
NejhoršíNejlepší 

Tak nějak jsem si naplánoval 200km FAI které nakonec nebyly 200, ale 192km FAI. I tak to byl krásný let a spoustu zdrbaného času, protože jsem chtěl víc. Začalo to již v pátek, kdy jsem se domlouval s Petrem ,  že poletíme kameň, ať vidí ostatní, že se to opravdu dá uletět s prstem v nose. V pátek Petr šel startovat jinde než já a ejhle na stahovačce se objevil pes- vlčák krásně stavěný ale nakonec se zjistilo, že bez čipu tím pádem nepostižitelný a proč nepostižitelný? Dokázal zamezit startu, aby to nebylo málo roztrhal i padák spolu letci. A tak to bylo jen na mě a předtucha Petra že si FAI zkrátím (víckrát to neříkej ). Vyrazil jsem s úsvitem,  už před stratem mě zlobil foťák respektive baterky. Ve vzduchu docela bigbít a gps mi ukazovala první otočnák po184km blbost a tak nějak přestát bordel zapojit přídavnou nádrž. Příště to dělám na zemi byl to opruz.

Laughing ahoj Michael

Takže 20minut práce co mě nebavila. Pak jsem nějak nacvakal nový otočný bod bohužel doma jsem zjistil zkrácení o 8 km tím pádem nebyla 200ka ale něco pod. Ještě teď přemýšlím. jestli je to radost nebo zklamání tenhle let.dále to jelo jako po másle první otočnák jsem dotlačil a na druhý jsem se těšil no a pak rychle domů, protože hlad je potvora. Bohužel jsem fotil na mobil a nechtěl jsem ho ztratit to doufám chápete  a tak jsou fotky jen otočnáků. Tento den byl úžasný, protože byla vysoká oblačnost a dalo se letět do 12 hodiyn minimálně, ale bohužel jsem slíbil pomoc při stěhování a tak čas nebyl na myslím atraktivnější let. Nicméně i tak to stalo za námahu. Vyzkoušel jsem si letět plný speed a vypuštěné trimy celou cestu a šlo to myslel jsem, že mi nohy budou odpadat,  ale nebylo tomu takPokud čas a počasí dovolí zkusím něco zaletět co by stálo zase za zmínku
Na závěr prosím jury o uvážení zapsáni mého letu do soutěže a to z důvodu stresu, které jim přidělává mé jméno a příjmení. Otevřeně dal jsem vám rok, aby jste mohli trénovat A nezapomeňte,  že opakovaná chyba není chybou,ale hrubá nedbalost
Prozatím vše co jsem měl na srdci. Všem letu zdar a Romanovi zvláště!

Laughing ahoj Michael

1l po letu
1l po letu 1l po letu
12,5 nádž
12,5 nádž 12,5 nádž
OT1
OT1 OT1
OT2
OT2 OT2
přídavka
přídavka přídavka

 

Podrobnosti o letu

http://paramotors.xcontest.org/world/en/flights/detail:paramik/16.9.2012/04:38

16.9.2012

Start 6:38
Přistání 10:17
Čas letu 3:35 - 215minut
Palivo z fotek 17,5l zůstatek 1l spotřeba 16,5l viz fotky
Váha cca138kg
Padák Hadron 22 m2rozvinutá projekční 19,1m2
Motor: Nirvána Instinct