Jaké to je letět padákem, který má klouzák blízko 10 |
První rameno si letím hezky po větru, ale musel jsem si trochu nastoupat (ještě, že jsem si zkontroloval vítr ve vyšších hladinách). U nádrži už letím lehce přes padesát. Po dotyku OB1 vyklesávám k zemi a chvilku letím proti větru směr Žabčice, povoluji o kousek trimy, vítr se uklidňuje a mám tam něco málo přes štyřicítku. OB2-Žabčice fotím otáčím směr opět Bošovice, rychlost opět kolem 40km/h. Nad Brnem už z dálky sleduji 4 balony. Na konci jednou nohou šlapu do speedu a kontroluji padák (tenké šňůrky v horní galerii Venuse viz foto). Po necelé 1 hod a 20 min se opět moje nohy dotýkají země v Bošovicích. A teď musím padák vrátit Jarkovi.
1) Pilot (adresa, telefon) Vladimír Tirpák, Brno 2) Kluzák, typ krosny, či tříkolky, typ a obsah motoru AXIS VENUS S, JENNIFER R120 3) Datum, čas startu, čas přistání, dobu letu 20.8.2010, 6:10, 7:30, 1:20 4) Startovní bod Bošovice (20,9 první rameno) 5) případný otočný bod č.1 (u trojúhelníku) Pálava (16,1 druhé rameno) 6) případný otočný bod č.2 (u trojúhelníku) Žabčice (19 třetí rameno) 7) Cílový bod Bošovice 8) Naměřená přímá vzdálenost mezi body (ne dle GPS i s kroužením) přímé vzdálenosti dle Garmin Mapsource 56km 9) Spotřeba pohonných hmot se zaokrouhlením na půl litru. 3l
|