Pouze registrovaní uživatelé mohou zanechat zprávu. Prosím, přihlaste se. marcello: kubasStředa, 20 Červen 2012 14:14 kubas: sedačka nirvanaAhoj, jak máte seštelovanou sedačku na nirvaně?poslední dobou se mi nedaří nastavit ji tak abych za letu nedrbal zadkem o nádrž, dřív jsem to měl vpohodě.bohužel nemám momentálně možnost se zavěsit někam i s motorem.na str. nirvany je ještě upozornění na seštelování bočních popruhů které při asymetrickém nastavení nerovnoměrně zatězují korpus krosny.já je mám za letu ale stejně uplně povolené ale nezdá se mi že bych je mohl ještě víc dotáhnout.nyní se mi celkem příjemně nasedá do sedačky ale drncání zadku o nádrž je nepříjemné.máte radu? dík Úterý, 19 Červen 2012 19:21 marcello: JuparaVidím, že problematiku lanek jsi zvládl na jedničku a deformace koše ti asi nehrozí.
Zajímá mě od koho máš vrtule a zda - li jsou plastové nebo dřevěné a případně za kolik peněz se dají sehnat. Zajímavá informace by byla vědět kolik váží. Na hmotnosti velmi záleží, aby ji silenbloky nerozkmitaly. Já používám "Wolnerku 125 na Rodeo" s poněkud větším stoupáním. Váží kolem 1300g. Je perfektně vyvážená a let s ní patří mezi nejklidnější, bez vybrací. Nové silenbloky z Instinkta, které namontovali v Nirvaně ji velmi nebezpečně roztřepaly a bylo nutno přejít k modelu šestihranných původních silenbloků. Potíž je ale v tom jak jsem již uvedl, že už je v Nirvaně nemají a dávají do Rodea podstatně měkčí z Instinkta.
Středa, 13 Červen 2012 13:59 Jupara: MareclloZnám. Jednu jsem zničil i s dvouma čtvrtkama, když jsem se poprvé neočekávaně zprutka rozjel na betoně, u druhé to odnesla jen vrtule, rám se ještě dal. Teď mám od rámu na trokolu 4 ocelové lanka. Snesli už sedmero převrácení a nic. Vrtuli už mám, bohužel pro vysokou trávu a krátkou startovačku a jestě do kopce jsem to včera ani napočtvrté nedal. Při zahřívání se zdála dobrá. Už dlouho ji mám přejmenovanu na Perníková... Úterý, 12 Červen 2012 08:41 marcello: JuparaMnoho vrtulí se zničí u Nirvány zejména u Rodea tak, že se při startu zdeformuje koš tahem šňůr. O ten koš zavadí vrtule a je vyděláno. Dá se tomu odpomoci kombinací několika vylepšení. Nerad bych však mlátil prázdnou slámu, třeba už to všechno znáš... P.S. jsem zvědav jestli bude vybrovat i nová vrtule, tipuji že ano bude-li dřevěná.
Pondělí, 11 Červen 2012 21:48 Jupara: MarcelloJe z roku 2004, tři roky nic, ve vzduchu cca asi 70 vloni 32, letos asi 10.
Věčně technická odstávka, vrtule - rám - čekání na Wolkera - upadlej reduktor. Prý po tolika vrtulích normálka... Třetím rokem mám trojkolku, s ní třetí vrtule, ale ta už má naštěstí víc než rok. (že bych to už konečně uměl ?)   Snad dneska dorazí vrtula i schopné počasí....
Čtvrtek, 07 Červen 2012 11:50 marcello: JuparaTím jsi měl začít, s tou utřepanou elektrikou.... Kolik hodin má ta krosna naskákáno? Úterý, 05 Červen 2012 22:41 Jupara: MarcelloSu ostravak. A to asi tak, jak je Kružberk a Velké Sedlo spojené s Ostravou. Ale vzhledme k tomu, že už jsem byl na tom krásnem stroji za poslední rok 3 x spravovat utřepanou elektriku, tak tu vrtulu zkusím novou. Jinak pískni na Jupara@post.cz. Dík... Úterý, 05 Červen 2012 20:55 marcello: JuparaSeš pražák nebo co? Si nečet že musíš dát starý typ silenbloků, jinak ti ta krosna ze zad upadne...kdybych to nevěděl na tuty tak tady nemachruju. Ti je pošlu a hotovo, já už je potřebovat nebudu, si stejně nekupuju ani dlouhohrající desky...naval adresu a je to vole. Úterý, 05 Červen 2012 20:00 JuparaAsi to bude od všeho trošku. Odborník na motory radil přidat paliva, v návodu je - moc paliva = přepání motoru... Když jsem přidal moc, byly vibrace ještě vyšší. Ubírat nad doporučené pozice trysek nechci. Trysky ty vibrace opravdu ovlivňovali. Při hraní si s karbecem jsem zjistil, že jedna polovina vrtule je asi o 3-7 mm víc v předu než druhá. Si myslím, že něco dělá paměť natažení silenbloku při přetočení druhého listu vrtule... Lítat se s tím dá. Možná vibrace až moc prožívám a jsem na to zbytečně zaměřenej. Takže teď naštěstí při neletovém počásí čekám na novou vrtuli. Byla přes zimu pověšená na stěně v garáži, když jsem do ní deně zajížděl autem. Byla to blbost, ale před tím servisem jsem nějaké vibrace vůbec nikdy neřešil....Uvidím... Úterý, 05 Červen 2012 02:22 marcello: JuparaTak jak jsi vyřešil svůj problém? Pondělí, 04 Červen 2012 15:38 marcello: JuparaNirvana začala používat jinné, měkčí silenbloky, které neutlumí vybrace těžších (dřevěných vrtulí) ale jejich plastové ano. Myslím, že to nebyl záměr, ale je to tak. Hlavní problém je v tom, že už původní silenbloky nepoužívá a ani nemá na skladě. Jediná pomoc je sehnat si původní silenbloky a vyměnit je za ty nové. Pro případ naprosté nouzie mám jednu sadu nových původních silenbloků. Pondělí, 28 Květen 2012 09:57 JuparaKurňa to je ale trefa, měnili. A teď co, to si časem sedne? Nebo jsou špatné? - to asi ne. A co teď s tím ???? Pondělí, 28 Květen 2012 09:45 marcello: JuparaMněnili ti na servisu silenbloky?
Pondělí, 28 Květen 2012 09:04 Jupara: VibraceChci se zeptat zkušených, co může být příčinou vibrací vrtule ve středních otáčkách. Rodeo 125, bylo v servisu, vrtule byla dole. Ta nebyla klepnutá nebo nějak jinak poškozená. Rok stará od Svozila. Najednou po vystoupání a vyrovnání letu nečekaně vibrace, z úleku jsem dal ruce z plynu a v nízkých otáčkách motor šveholil a vibrace nikde. Takže to šlo naplno nahoru a pak pomalé klesání s nízkými otáčkami. Ale v těch 40-50 % otáček ty vibrace sedí pořád. Setkal se s tím někdo dá se říct co je na to??? Neděle, 27 Květen 2012 23:26 admin (
Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript
): Nová technická diskuze
Přátelé kamarádi, dnešní výpadek serveru blueboard.cz na kterém byly tyto diskuze hostovány, mne donutil dokončit připravené diskuze na svém serveru. Pravidla a vše je stejné jen jméno a email je kontrolován s již zaregistrovanými uživateli. Nadále je zachvána možnost přispět bez registrace, ale určitě né pod již zaregistrovaným uživatelem.
Co to znamená: Jestliže třeba Roman chce něco napsat a do jména napsat Roman, musí být přihlášen. Když nezná svoje heslo může si jej obnovit, nebo napište na proksik@proksik.cz. Pokud účet nemáte, vytvořte si jej. Vše najdete v menu na levo. Je rok 2012 do emailu se taky hlásíte, tak snad to půjde. Uvítám připomínky a náměty, pěkný den. Proksík
Čtvrtek, 03 Květen 2012 12:47
|
|
|
|
|