Domů Moravský KAMEŇ 2011

Ahoj hlásím let do KAMEŇA: Ráno do Lednice Tisk Email
Hodnocení uživatelů: / 4
NejhoršíNejlepší

Tak jak to už poslední dobou bývá zvykem spolehlivě funguje domluva se Standou S. už v pátek odpoledne. Domluvily jsme se na sobotu brzo ráno pro start z Bošovic a let do Lednice a když se nám bude chtít tak poletíme dál na Valtice. Start byl domluvený na 7.00 (pro Romana H. opakuji start, ne příjezd). Brzké vstávání mi nedělá poslední dobou problém jelikož jako budíček mi funguje čtyřměsíční synáček. Nakonec jsme letěli čtyři. Se Standou jsme odstartovali první a na GPS nastavili směr Lednice. Let byl poklidný a ubývalo to celkem rychle. Jak už to ale po příletu nad Lednický areál bývá, tak jsme tak začaly kroužit, každý se podíval na co chtěl (minaret, zámek, Janův hrad). Po chvilce kochání jsme to otočily a podivným esíčkovým trackogem letěli zpátky, každý si slítával nad pole nebo co ho zaujalo. V půlce jsem se na chvilku otočil zpátky a čekal na Romana, protože se mi chtělo letět chvilku křídlo na křídlo.

Wink Příště snad hodnotnější let...Ahoj Vladimír

Let do KAMEŇA: Severní vítr - Mlčoch Tisk Email
Hodnocení uživatelů: / 8
NejhoršíNejlepší

Už delší dobu jsem koketoval s myšlenkou odstartovat někde nedaleko stanice vlaku a poslat to po větru, co bude benzín stačit, přistát u nějakého nádraží a vrátit se pěkně v pohodlí v kupé s lahváčem. Jako ideální pro místo startu mi připadly Světice u Prahy. Zastávka vlaku, kousek od ní louka a trať do Benešova, Tábora, Budějovic - no prostě na jih. Takže jsem čekal na severní (ale ne krutý) vítr. V pátek jsem sledoval Medarda, Flymet, předpověď se ale během dne a večera pořád měnila. Jednou to byl severní, jednou západní, jednou dokonce jihozápad, a nakonec bezvětří. Budíka jsem si dal na 5.10 a vyrazil do Světic. V noci byly pěkný bouřky. Když jsem dojel na tu louku, tak ta byla nasáklá vodou a tráva po kolena. Tak tady to nepůjde.

Smile Mlčoch, Radek Vondra

Let do KAMEŇA: Tak jsem to dal s Pepou, Slávek Tisk Email
Hodnocení uživatelů: / 3
NejhoršíNejlepší

Tak v úterý 10,5 jsme se po telefonu domluvili s Pepou, že se proletíme, než jsme se domluvili tak Pepa vymyslel let do kameňa na 90 km což jsem odmítl s tím, že mám malou nádrž. Nakonec to zmenšil na 70 km. Ve čtyři hodiny jsme si dali sraz v Medlánkách a po složení a naplnění nádrží se nám podařilo v 17:05 odstartovat směr Veverská Bítýška, kde byl první otočný bod. Potom směr Býkovice, kde byl druhý otočný bod. Kurzíci koukali kdo se jim tam motá. Karin když nás poznala tak zuřivě mávala a už jsme mazali směr Medlánky kde jsme přistáli v 18:45. Moje přistání nebylo z těch nejlepších, viz foto, ale beze škod.

Foot in mouth Slávek

Druhý let do Kameňa - dobrý skutek? Tisk Email

Chtěl jsem udělat radost Slávkovi Chatrnému tím, že ho povedu jako předskokan po trojúhelníku, aby nezabloudil. Protože je na naše kolečka všude vysoká tráva, tak jsem ho vzal na start z Medláneckého letiště. Let probíhal v klídku, bohužel bez termiky, takže žádná úspora benzínu. V poslední části se k nám přidal ještě jeden vzduchoplavec a společně jsme přistáli. No a jak praví pořekadlo, že každý dobrý skutek musí být po zásluze potrestán, tak se i stalo. Vzápětí se přiřítil náčelník letiště a zjebal mě jak sysla za to, že jsem nenahlásil let. Takže upozorňuji na povolení startu z jakéhokoliv letiště.

Cry Josef Weis

Let do KAMEŇA: Hokej - nehokej Marek Malý Tisk Email
Hodnocení uživatelů: / 4
NejhoršíNejlepší
Lety do Kameňa letos odstartovali docela kvapně a zatímco na Moravě se furt lítá, tak já musím pořád makat. Sice jsem se od vyhlášení do vzduchu párkrát dostal, ale jen jsem po zimě skouknul Markovo, přilehlá panství a omával kamarády. Soutěžní let v nedohlednu.

Končila porada v Práglu, za oknem se nehnul ani lístek a v televizi začínal zápas Česko : USA. Opět dilema. Ale nehybné lístky na stromech rozhodly. Potřebnou výbavu mám s sebou v autě, takže jsem nemusel z Prahy nejdřív domu a odolávat tak pokušení gaučinku a fandění hokeji. A navíc jedna z oblíbených startovaček je téměř na trase Praha – Litoměřice. Rozhodnuto!

WinkMarek z Litoměřic

Let do KAMEŇA: Klucí, já v té Itálii byl taky Tisk Email

Klucí, já v té Itálii byl taky, tak mě jenom přikopírujte, ať to všichni nemusí číst znovu. Měl jsem svoji vlastní gps, tak přikládám záznam letu. Podle něho to vypadá, že jsem letěl o dvě hoďky později než ostatní, ale to mám jen blbě nastavený časový pásmo. Konečně už nejsem nejpomalejší! První třetina byla jak na výlet, druhá odtrimováno a na třetí jsem přidal speed, bokem na vítr. Na břehu moře bylo příjemné laminární proudění bez kopanců. Termiku u moře nepotkáte, zato v těch horách vdáli, tam to nosilo.

Wink Pepa Weis

Celý článek...

Let do KAMEŇA: Tak jsem Šediváka zlomil k článku a tady je výsledek, čus Dan Tisk Email

I já jsem v daleké Itálii letěl něco do Kameňa, vlastně jsem byl ve skupině s Danem a Pepou. Standa letěl o něco dříve neboli nemohl dospat. Po startu jsem musel stáhnout trimy do mínusu abych jim moc neulítal, i tak jsem musel sem tam udělat 360ku. První dvě ramena to šlo, ale to třetí jsem to už nevydržel a pustil svého oře, ať ukáže co umí. A ukázal…..Jo a rád lítám a toto psaní mě moc nebere, tak je to muj poslední letošní příspěvek do kameňa.

Frown LETU ZDAR Šedivák

Dále už jen přepis toho jak se těžké dostat z Šediváka nějakou větu o průběhu letu. Těšíme se na další  JURYWink

Let do KAMEŇA: Můj první letošní kamínek a rozhodně né poslední Tisk Email
Hodnocení uživatelů: / 2
NejhoršíNejlepší

Je úterý Medard hlásí 1m/s  a večer, že přifoukne od východu. Kamil , že něco má, Berx že nic nemá (tedy vlastně vrtuli), tak půjdu sám. Na startu jsem pozoroval pytel a 1m/s vypadá jinak. Už jsem to vzdával, ale přijíždějící Kočičák a Michal tvrdili, že je to jen místně, nad vrškem. Start v zatáčce napoprvé, trochu to hópalo tak nabírám výšku. Jde to pomalu, moje poloviční bulimie (žeru ,ale nebliju) na stoupání nepřidá. Proti větru se šinu opravdu velmi pomalu a je jasné, že tento let bude jen symbolický. Rájec Jestřebí nechávám daleko před sebou a Lipůvka se po cca 20min drncání jeví jako pěkný první otočný bod.

Laughinga vo tom to je Proksík

Let do KAMEŇA: První letošní kamínek Tisk Email
Hodnocení uživatelů: / 1
NejhoršíNejlepší

Na naši lítací dovolené v Italii jsme už od začátku plánovali že něco do Kameňa dáme právě zde. Večer před letem jsme hluboce, dlouze a moudře hovořili o raní trati. Po probuzení nedočkavým Standem jsme pohledem na pytel přehodnotili večerní plány a rozhodli se pro rychlostní trojuhelník.Standa s jeho Trendem vyrazil již dávno na trat a my se teprve chystali (ranní kávička). Slunce již začalo hřát a tak jsem i já zimomřivec usoudil že můžeme vyrazit. Starty byli na jedničku tak žádné zdržování a vzhůru na trať. Večerní, pečlivě vypracovaná trasa v gps byla smazána jedním pohybem a dle nového plánu: 20minut tam, pak 20minut tam a 20minut zpět jsme vyrazili na trat. Letěli jsme ve skupině Trochta, Šedivý, Weis. Pepa si pochvaloval svoji novou hadru (MAC Spice) že konečně vidí normálně dopředu a ne přes padáky před ním.

Tongue outDaniel Trochta

« ZačátekPředchozí1234DalšíKonec »

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

Tak toto je moje práce v Joomle. Snad se bude líbit.