Domů

Akce v luftě

Žádná akce v luftě :-(

Languages

Languages
TOPlist

Certifikace EN-D Kdopak by se Velveta bál, díl první Tisk Email
Hodnocení uživatelů: / 11
NejhoršíNejlepší 

Přátelé kamarádi, další řádky jsou pouze moje názory, které jsem si všechny nemohl ověřit praxí, ale vyposlouchal od pilotů, co Velveta lítají déle a které vedly k rozhodnutí pořídit si toto křídlo. Nikoho nenutím brát toto jako bernou minci, ale muselo to ven. Předně se považuji za stále začínajícího pilota, který o nějakou akrobacii nezavadí, ale baví mě kochačka a tak to musí taky trochu valit, ale zase nejsem línej něco pojíst a tak nehodlám zaběhnout svůj osobák ve sprintu u každýho stratu. Velvet 26 mi nabízí ohromné váhové rozpětí při PPG 107 – 160kg, teď jsem s motorem asi v půlce, osobně doufám, že něco shodím, ale stále to bude OK. Základní rychlost cca 40km a s prodlouženým trimem se max. blíží 60km/h, to už se dá někam dostat. To potvrdil včera i kamarád Kočka slovy „Teda jestli jsem vás dříve nestíhal, tak teď jsem v řiti“ (má 28 Trenda a je línej se nažrat) Jak jsem psal minule mazec je vztlak na nízké rychlosti, kdy při startu skoro ihned nese váhu krosny a přistání kdy to v cca 1m nad zemí ještě dlouho letí a vytrácí rychlost.

Winka vo tom to je Proksík

Certifikace EN-D, dle mého názoru dost nešťastně posuzované kritérium pro PPG. Kluzáky jsou testovány pro váhové rozpětí PG. Myslím si, že letové vlastnosti námi „přetíženého“ křídla budou jiné, než uvádí certifikát při testu na PG. Křídlo netlačí se zataženým trimem a přibrzděním řvoucí motor na max. a ani na volnoběh s vypuštěným trimem a plným speed nevlítnu do klesáku. Netvrdím, že to bude všechno jinak, ale rozdíl tam bude.
Velvet dostal nálepku D za opravdu hodně utaženou spirálu se zatrimovaným PK a zatížením na Max. pro PG. Já toto vnímám naopak jako výhodu, dopředu vím, že pokud se někdy rozhodnu podobný manévr zkoušet (opravdu ostrou spirálu) tak to bude v dostatečné výšce a počítám s tím, že výjezd budu muset včas a aktivně ukončit. (ale to já nebudu).

A pro koho bych jej doporučil. Nebude to jistě první křídlo po kurzu, ale není to zase žádná žiletka. Já hledal rychlé a hlavně bezpečné křídlo a tím se pro mne stal Velvet.

Příště se pokusím sem dát skutečné naměřené letové rychlosti odrimováno, zatrimováno, speed a pár fotek detailů provedení padáku. Jinak koupě proběhla naprosto rychle a profesionálně přes prodejce Mechyho a ještě jednou děkuji za pěkný dárek navíc. Pár fotek z včerejšího prvního polítání konečně na svém a když si příště sešteluju řidičky, tak to bude napoprvé.

Winka vo tom to je Proksík

 

Tak toto je moje práce v Joomle. Snad se bude líbit.