Domů

Přibyslavské PPG rožnění Tisk Email
Hodnocení uživatelů: / 13
NejhoršíNejlepší

Ostrá bolest v kolenou nedávala celý týden moc naději na návštěvu akce s názvem Přibyslavské PPG rožnění. Ale nikdy neříkej nikdy a v Pátek to bylo už lepší a tak v Sobotu jedem. Lítátko mám nabaleno jen pro případ výrazného zlepšení stavu kolen. Po příjezdu a nutném vyslechnutí všech narážek ala „schovejte Fiaty“, „co to bude dnes“ a „do čeho kopneme“, těžko někoho přesvědčím o své vážnosti a autoritě. Přes den mrkneme po okolí, v Přibyslavi mají dny mlíka, dáme oběd a jdeme se mrknout na letiště na lítání kolem pylonů. A že bylo na co koukat, tak utažený zatáčky jsem ještě neviděl. Pepa straší s mobilem, že podle Medarda to bude večer funět a jestli do luftu tak teď. Koleno bolí míň, žádnej Fiat v dohledu, jdu do luftu.

Pro přátele Honzy Jílka Tisk Email

V červenci mi vyhořel dům a já mám štěstí, že mám kolem sebe tolik skvělých přátel ochotných mi pomoci, abych mohl znovu začít. Chci Vám všem touto cestou moc poděkovat za to, že JSTE, že mi pomáháte znovu obnovit podnikání, že jste mi dali sílu to nevzdát a že jste pomohli mé rodině. Ještě jednou díky všem za pomoc, hodně to pro mě znamená.

Wink Honza

3x Smradlavka: Nad Kamilem se nelítá Tisk Email

Od Kamila dostávám SMS, že nejde a ať mu nelítám nad barák, že uspává děti. Nejsem blbej, co ho budu zbytečně prudit. Na Smradlavce je už Kočičák a od Brna balóny. Po startu nafotím zřejmě milenecký pár (a radši z výšky, co kdyby je někdo poznal), však co, je tu krásně a borec chce takto asi naznačit slečně jaký bude jeho koníček, tak ať si zvyká. Chci nafotit stavbu domku budoucímu sousedovi, držím se u kopce, to abych neletěl Kamilovi nad barákem. Stejně je to jak se druhý den dovídám hovno platný, osočil mě, že to dělám naschvál a ještě rejpal do letové výšky. Naštěstí mám záznam, z GPS, tak ať si brble co chce. Mrknu se na Prigl a hrad Veveří a je čas se vydat zpět. 11 z 10 pilotů doporučují takovéto večerní polítání

3x Smradlavka: Speedem zpět Tisk Email
NejhoršíNejlepší

O večerním voleji dnes nemůže být řeč, startoval jsem jen krátkým popoběhnutím. Prvně to dám proti větru, mrknout na Jožku a kurzíky, od trimuji a docela to jde. Sice fouká, ale je to laminární. Jožka tam má asi 5 kurzíků, jeden je v luftě, letíme slušně bokem a tak nám zamává a nehrozí. Zpět zkouším maximálku, trimy jsou vypuštěny, a šlapu naplno speed. Škoda, že jsem nechal doma GPS, s větrem v zádech, pode mnou krajina valí opravdu rychle. Nafotím fotky co jsem slíbil a jelikož jdou kluci zítra do školy, musím jim zamávat. Trochu jsem si po větru zaletěl , zpět to jde pomalu a to mám vše na max. Přistání jako do peřin v podstatě skoro žádná dopředná rychlost na což jiní doplatili drobným ulehnutím. Nemusí to být vždy volej, když to valí je to taky super.

Laughing a vo tom to je Proksik

3x Smradlavka: Večerním volejem Tisk Email
NejhoršíNejlepší

Naštěstí jsem se držel rady od Michala a trudomyslnost jsem musel zahnat večerním polítáním. Po příjezdu z Obectova, vysušení věcí mažu večer na Smradlavku. Vítr nebyl žádný a tak se startovalo na všechny směry. Po odlepení byl v luftě samé volej, nikde to nedrnclo a dokonce ani na místech kde to drncá vždy. Užívám si večerní kochajdu, dá se vzbouzet všude, mávačka na rozhlednu v Tišnově, kópače v Čebínském Aquapalace, mrknót na Kuřimskej rybník, snobáče na golfu, na Malhostovické pecce byli dva do sebe zakouslí, po třetím kolečku ji konečně nechal mravnost nadevše. Západ se blíží tak valím na Smradlavku, bylo to super a s lítáním určitě neseknu.

Letový, neletový víkend: SLET OBECTOV Tisk Email
Hodnocení uživatelů: / 5
NejhoršíNejlepší

Poctivě jsem obvolal všechny okolní kamarády a zjišťoval, kdo pojede do Obectova na slet. Nikdo nejel. Pája je naštěstí pro slety a výlety zatím příznivě nakloněna,tak jedeme už v pátek. Okolí Bouzova je nádherné, samej kopeček, pěkné vesničky, hrad této krajině dodává na majestátnosti. Letiště vzorně posekáno, vítr ohýbá vším, Šediváci zkoušejí couvací figury v luftě. Rozbalíme jako jediní stan, vyslechneme si varování před sobotní bouří a jdeme se přivítat. Pivko, pečený uzený bůček a žebra, domácí koláčky, HUDBA PRAHA, prostě nic nechybělo. Ráno nás v 6:15 probudil vrčením Michal. Seskládal jsem stroj, jen je divný že ten s tó tojkolkó   nestartuje, zavazí, furt někam čučí asi se moc nevyzná. Ti z luftu jsou na zemi, že prý o 30m výš fučí jak prase. Michalovi to prej klapalo, a mladýmu Šedivákovi to prej klaplo celý. Dobře nestartuju, ten s tou trojkolkou je fakt machr že to dopředu čul, pozoroval šrumec v okolí a to se vyplatí, hold se vyzná. Další letová činnost v sobotu nepřichází v úvahu pokud nepočítám instalaci a následnou rychlou deinstalaci igelitové plachty na velký stan.

Winka vo tom to je Proksík

Hlásím let do KAMEŇA: Kamil Tisk Email
NejhoršíNejlepší

Na letošní první soutěžní let jsem se s pečlivostí stálého začátečníka chystal již od jara. Stejně tak jako každý rok v mém počítači vznikaly odvážné FAI i NeFAI trojúhelníky s odvážnými kilometrážemi, jejichž průměrná hodnota vysoce převyšovala 150 km. No, a stejně jako roky předešlé, k tak vysokému výkonu vzhledem k objektivním potížím nedošlo. Dnes jsem si na ranní lítání přivstal,nabalil veškeré vybavení do vozu a pln očekávání se vydal na naši všeobecně známou Smradlavku. Pro soutěžní let jsem se rozhodl až těsně před startem, a proto je fotografie nádrže poněkud nestandardní. Už se mi nechtělo oddělávat sedačku a nebyl jsem ještě pevně rozhodnut letět do tak prestižní soutěže jako je Kameň 2011.

Embarassed Kamil Ondroušek

Let do KAMEŇA: Ja vs. Michael a 180km FAI aneb počasí neporučíme… Tisk Email
Hodnocení uživatelů: / 2
NejhoršíNejlepší

Po nedavnem vykonu 150km FAI jsem byl nabuzen překonat hranici 180km FAI a to stále bez pridavne nadrze s využitím pouze hlavni nadrze 20litru, i za cenu nuceného pristani pro nedostatek paliva při navratu. Samozrejme jsem mel po trase několik zaloznich ploch.

Rano nastal budicek uz ve 3:30h, lehka snidane, cesta na letiste Baska. Po ceste nabrat palivo, na letisti přichystat vse potrebne a byt pripraven na start v 5:16h (vychod slunce). Vse probehlo dle planu, vyjma startu, který nastal az v 5:28h.

Laughing Roman Tomíček

Tisk Email

Prosba o pomoc

21.7. došlo k požáru rodinného domu a přilehlé dílny výrobce vrtulí a příslušenství pro motorový paragliding, našeho kolegy a inspektora, Jana Jílka. V průběhu požáru přišel o téměř veškerý majetek, výrobní prostory a vybavení, a sám byl s popáleninami hospitalizován. Uvědomujeme si, že se nyní nachází ve velmi svízelné situaci. Chtěli bychom mu alespoň pro následující týdny pomoci nějakou finannční částkou. K tomu jsme založili bankovní účet a za cca dva až tři týdny mu jej předáme.
Prosíme všechny, kdo by mu chtěli alespoň do začátku pomoci, aby tak učinili jakoukoliv finanční částkou na účet:

246180750/0300

M. Huml

Večerním luftem Tisk Email
Hodnocení uživatelů: / 2
NejhoršíNejlepší

Včerejší let do Kameňa je za mnou, dnes jsem si naplánoval cestu na Jih od Smradlavky a kochačku po okolí. Vítr se skoro nehnul, start na jih je pro mne na Smradlavce ten nejoblíbenější a tak jsem ho ani neodflákl předčasným přibržděním, ale poctivě utíkal až to zvedalo. Vítr se ani nehnul, žádné drncání, prostě večení volej. Pouštím trimy, letím k Šikimu (osoba co kdysi lítala, papíry, motor, padák vše OK, jen je línej). Auto tam má, ani nevylezl zamávat lenoch. Přes Kuřim mám namířeno na rozestavěné Bauhaus. Kvůli CTR Brno Tuřady otáčím radši dřív a né až nad střechou a valím to na Brněnské prigl. Je opar a z fotek se toho vyždímat moc nedá. Od brna jsem napočítal 7 balónů. Zahajujeme mezi nimi slalom, kolem nás ještě krouží ultralajt a pasažéři v koši neví kam dřív koukat.

Laughing a vo tom to je Proksík

Druhý let do Kameňa: Petr Proks Tisk Email
Hodnocení uživatelů: / 5
NejhoršíNejlepší

Pečlivé přípravy, trasa zohledněna na měnící se vítr a uložena v GPS. Motor natankován už doma a medard hlásí že to pude. Na Smradlavce už vartnoval Kamil a Pepa. Oba mudrovali, že fučí jak prase a že to bude vo ničem. Tomáš naštěstí nebyl tak trudomyslné a hókal, že to lehne. Já sdílel jeho názor a po deštivém víkendu pod stanem na Červeném Potoce není toto žádné fičák. K sedmé hodině to polevovalo Berka startoval tak honem do luftu. Domlouváme se, že se mrknem na Býkovice a to byla chyba. Kdybych tu trať letěl obráceně jak jsem měl uloženou, tak to bylo o litr míň. Po startu čekám na Kamila, koukám, že se tam vnutil stejně blbě jako já (startujete na sever, ale odlepíte to na západ).

Embarassed a vo tom to je Proksík

« ZačátekPředchozí11121314151617181920DalšíKonec »

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

Tak toto je moje práce v Joomle. Snad se bude líbit.